Επιστροφές

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε ή/και να ζητήσετε την αντικατάστασή τους, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, είτε επειδή αντιμετωπίσατε κάποιο πρόβλημα στη διαδικασία παραγγελίας ή εντοπίσατε πρόβλημα σε κάποιο προϊόν.

Προϋποθέσεις για περιπτώσεις προβλήματος με την διαδικασία της παραγγελίας ή το ίδιο το προϊόν

Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του καταστήματός μας:

  1. Πωλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά ή με κακή συσκευασία)
  2. Υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από το κατάστημά μας. Δεν εμπίπτουν σε αυτή την περίπτωση προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπό του.

Θα πρέπει το προϊόν προς επιστροφή-αντικατάσταση να συνοδεύεται απαραίτητα από τα έγγραφα που συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δελτίο Αποστολής Τιμολόγιο, Απόδειξη Λιανικής κ.ο.κ), να βρίσκεται στην κατάσταση όπου παραλήφθηκε από τον πελάτη και η συσκευασία του να είναι η ίδια που συνόδευε το προϊόν.

Προϋποθέσεις για περιπτώσεις αλλαγής γνώμης

Σε περίπτωση που αλλάξατε γνώμη και επιθυμείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που προμηθευτήκατε από την εταιρεία μας, τα προϊόντα θα πρέπει να μην έχουν χρησιμοποιηθεί, να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν, πλήρη και χωρίς φθορές, η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά τα συνοδεύει και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία τα συνόδευαν (π.χ. Δελτίο Αποστολής Τιμολόγιο, Απόδειξη Λιανικής κ.ο.κ) κατά την παράδοση.

Από τα προϊόντα τα οποία μπορείτε να επιστρέψετε σε περίπτωση αλλαγής γνώμης εξαιρούνται όλα αυτά τα οποία έχουν τροποποιηθεί – εξατομικευτεί σύμφωνα με τις ανάγκες – οδηγίες σας.

Προϋποθέσεις για περιπτώσεις αλλαγής γνώμης

Μπορείτε να επιστρέψετε – αντικαταστήσετε ένα προϊόν στο κατάστημά μας δωρεάν ή να το παραλάβουμε εμείς από το χώρο σας:

– Αν αφορά περίπτωση προβλήματος στη διαδικασία της παραγγελίας ή το ίδιο το προϊόν – δωρεάν.

- Αν αφορά αλλαγή γνώμης:

1. Για παραλαβή του από εμάς, θα ενημερώνεστε τηλεφωνικά για το κόστος παραλαβής.

2. Μέσω μεταφορικής της επιλογής σας με δικά σας έξοδα.

Επιστροφή Χρημάτων σε περιπτώσεις Επιστροφής Προϊόντων:

Στις περιπτώσεις επιστροφής προϊόντων, η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται με έναν από τους εξής τρόπους:

– Με επιστροφή χρημάτων μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό.

– Επιστροφή χρημάτων ΔΕΝ γίνεται σε προϊόντα που έχουν τροποποιηθεί – εξατομικευτεί σύμφωνα με τις ανάγκες – οδηγίες σας.

Όροι που αφορούν όλες τις παραπάνω περιπτώσεις:

Για κάθε περίπτωση από τις παραπάνω, κάθε επιστροφή ή/και αντικατάσταση θα πρέπει να πραγματοποιείται εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς.

Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που αντιληφθούμε, κατά την απόλυτη κρίση μας, ότι ο πελάτης καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα, έχουμε κάθε δικαίωμα να αρνηθούμε την επιστροφή του προϊόντος ακόμα κι αν καλύπτονται οι παραπάνω προϋποθέσεις.

Τέλος, το κατάστημά μας διατηρεί το δικαίωμα να καταργήσει ή να τροποποιήσει την πολιτική επιστροφών του οποιαδήποτε στιγμή, δημοσιεύοντας εδώ τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις.